Altın İğne (Fraksiyonel Radyofrekans)

Cilt sağlığı her yaş ve koşulda önem taşıması gereken bir konudur. Erken yaşlarda başlanan cilt bakımı, sağlıklı ve uzun gençliğin en önemli sırlarındandır. Teknoloji bize özel cihazlar ile cilt sağlığımızı korumak için değerli fırsatlar sunar.

Altın İğne Nedir?

Altın İğne (Fraksiyonel Radyorekans) uygulaması ciltte oluşan kırışıklıklar ve hacim kaybı için tedavi edici özellikte olan önemli bir cihazdır. Cilt sağlığında yaşlanma karşıtı etkin yöntemlerden biri olan Altın İğne, aynı zamanda ciltteki leke ve akne izi gibi problemlerin tedavisinde de başarıyla kullanılmaktadır.

Altın İğne Nasıl Tedavi Eder?

Cildimizde zamanla azalan kollajen miktarı ciltte bazı değişikliklere neden olur. İnce kırışıklıklar, ciltte matlık oluşabilir. Fraksiyonel Radyofrekans olarak da bilinen Altın İğne uygulaması bu olumsuz değişimi önlemek ve cilt kalitesini artırmak için kullandığımız uygulamalardan birisidir. Yaklaşık 30 dakika sürer ve herhangi bir acı hissedilmez.

Altın İğne cihazı başlığındaki ince altın iğnelerle radyofrekans enerjisini fraksiyonel olarak cilde vererek cildi uyarır. Derinin yüzeyine hasar vermeden istediğimiz derinlikte tedaviyi başlatır. Altın çok iyi bir iletken olduğu için cihazın ürettiği radyofrekans enerjisi derinin istediğimiz tabakasında yenilenmeyi başlatır. Kısacası bu yöntemle deriye kontrollü bir hasar vermiş oluruz. Ve böylece deride yeniden yapılandırma sürecini başlatarak kollajen sentezini arttırıyoruz. Bu sayede daha sağlıklı, daha parlak ve pürüzsüz bir cilt elde edebiliyoruz.

Altın İğne Kaç Seans Yapılır?

Seans sayısını cildinin durumuna göre belirliyoruz. Kırışıklıkların derecesi, yüzdeki sivilcelere ve onların oluşturduğu deformasyona göre işlemi seanslar halinde planlıyoruz. Genellikle ortalama olarak 3 yılda bir yılda 2-3 seans yeterli olabiliyor. İki seans arasında 4 ya da 6 hafta arasında bir boşluk bırakıyoruz.

Altın İğne Etkinliği Ne Kadar Sürer?

Altın İğne tedavisinin etkisi uzun sürüyor. Kişi tedaviyi 2-3 yıl arasında kullanabiliyor. Uygulama sonunda cilt ilk tedaviye başladığınızdan daha iyi oluyor. Bu tedavi kombine ediliyor. Tek başına uygulanmasının yanında fraksiyonel lazerler ile de kullanabiliyoruz. Altın İğne tedavisi diğer tedavilerle kombine olarak kullanılabilir.

Uygulama Sonrasında Ne Olur?

Altın İğne ciltte ağır bir hasar oluşturmaz sadece bazı kişilerde tedavi sonrasında cilt tipine bağlı olarak kızarıklık görülmesi olağandır. Ancak bu kızarıklık kısa sürede geçer ve sosyal hayatınızı etkilemez. Gündelik yaşantınıza hızla dönebilirsiniz.