Aqua Peeling

Su her canlı için hayati önem taşıyor. Altın kural olan ‘günde 8 bardak su tüketme’ mottosu hayatımızın ayrılmaz bir parçası. Ayrıca su, cilt bakım tedavilerinde cilt sağlığı açısından büyük önem taşımaktadır. Özellikle erken yaşlardan itibaren uygulanan bakım tedavileri ile cildin sağlıkla yaşlanması sağlamaktadır.

Aqua Peeling Nedir?

Aqua Peeling su ile yapılan etkili bir cilt bakım tedavisidir. Suyun mucizevi etkisini kullanarak yaşlanma karşıtı tedaviler arasında yüksek etkisi ile tercih edilmektedir. Kısacası Aqua Peeling son zamanların en gözde cilt bakımı uygulamalarındandır. Uygulama isminden de anlaşılacağı üzere suyun etkisiyle cilt sağlığında önemli bir başarı elde etmemizi sağlıyor. Hızlı bir tedavi olan Aqua Peeling suyun doğal gücü ile gözenekleri temizleyerek cildin daha sağlıklı olmasını özellikle siyah noktaları gidererek, akne vb. oluşumlarını önlemesi ile tercih edilmektedir.

Suyun doğal peeling gücünü nemlendirici ile birleştirerek hyalüronik asit ve bitkisel içeriklerle ölü hücrelerin deri yüzeyinden atılmasına yardımcı oluyor.

Aqua Peeling Uygulaması Nasıl Olur?

İşlem öncesinde cilt temizlenir. Cilt tipine ve ihtiyacına uygun olarak ilk etapta 10 dakika Aqua Peeling uygulanır. Bu sayede cildin üst yüzeyindeki ölü hücreler bu şekilde temizlenir. Gözeneklerin temizlenmesinin ardından ikinci etapta Aqua Peeling uygulanır.

Aqua Peel Etkisi

Aqua Peeling düzenli olarak yapılması halinde cilt sağlığı açısından önemli faydalar sağlamaktadır. Cilt temizlenir, sağlıklı bir görünüme kavuşur, rutin olarak yapılması halinde ciltteki ince kırışıklıklar açılır. Akne, sivilce gibi oluşumları önler, gözeneklerin sıkılaşmasını sağlar. Kısacası cildin yenilenmesi ve sağlıklı görünmesi için önemli bir tedavidir.

Aqua Peeling Uygulamasından Sonra Ne Olur?

Aqua Peeling uygulaması sonunda cilt sağlıklı ve parlak bir görünüme kavuşur. Dinginleşen cilt sakinleşir ve yumuşar. Ciltte ton farkı nerdeyse kalmaz. Siyah noktalardan varsa minik yağ bezelerinden arınmış ışıltılı bir cilt elde edilir. Herhangi bir yan etkisi olmadığı için gündelik hayata devam edilir.