Botoks ile Kaş Kaldırma

Botoks ile Kaş Kaldırma işlemi göz çevrenizdeki çizgileri tedavi ederken kaşlarınızı da yükseltir.

Bazı kişilerin kaşları zamanın oluşturduğu etkiyle ya da doğuştan aşağı doğru düşük formdadır. Zamanla oluşan kırışıklar kaş düşüklüğü ile birleşince yüzde daha yorgun ve mutsuz bir görünüme neden olabilir. Kaş düşüklüğünü gidermek ve daha sağlıklı bir ifadeye sahip olmak için Botoks ile Kaş Kaldırma işlemi sizin için uygun olabilir.

Botoks ile Kaş Kaldırma Ne İşe Yarar?

Birçok insanın 40’lı yaşlarında alın çizgileri oluşabilir. Hatta bu durum bazı kişilerde 30’larında ya da 20’lerinde de görülebilir. Botoks, bu çizgileri ameliyatsız düzeltmenin etkili bir yoludur. Botoks ile Kaş Kaldırma tedavisi de düşen kaşları kaldırmak için kaş uçlarına ve içine Botoks uygulanmasını içerir.

Botoks ile Kaş Kaldırma tedavisi ayrıca gözlerin daha açık ve canlı görünmesine yardımcı olur. Yüzde sarkık kaşların neden olduğu yorgun veya üzgün görünümden kurtulmayı sağlama konusunda başarılıdır. Kaş uçlarına yapılan botoks işlemi kaşı aşağı çeken kası gevşetir ve bu sayede bir kaldırma etkisi yakalanabilir.

Kimler Uygun Bir Adaydır?

Yaş aldıkça en çok endişe duyulan alanlardan biri de alın bölgesidir. Alın bölgesinde çizgilenmeler ve kaş düşüklüğü olan kişiler Botoks ile Kaş Kaldırma tedavisi için en ideal adaylardır.  Göz çevresindeki hacim kayıpları kaşların aşağı doğru sarkmasına neden olduğu için yüzde istenmeyen ifadelere neden olabilir. Bu tip sorunları olan kişiler Botoks ile Kaş Kaldırma uygulamasından yararlanabilir.

Etkili Bir Yöntem

Botoks ile Kaş Kaldırma işlemi etkisini 4-6 ay arasında korur. Bu süre zarfında kaşların yukarı doğru yerleşmesi ile yüzde etkili bir tazelik elde edilir. 6. aydan sonra kaslar zamanla eski haline geldikçe yeni kırışıklıklar ve çizgiler ortaya çıkabilir. Bu nedenle tedaviyi tekrarlamak işlemin etkinliğini sürekli kılmak için faydalıdır.

Kaş Özellikleri

Botoks ile Kaş Kaldırma tedavisi kadınların yanı sıra erkeklerde de uygulanabilir. Ancak burada kişinin anatomik yapısı ve doğallığı göz önüne alınır. Çünkü kaşların şekli erkekler ve kadınlar arasında farklılık gösterir. Kadınlarda ideal kaş pozisyonu, kaş sırtının hafif yukarı doğru kavisli olmasıdır. Erkeklerde ise kaşların, kemiğin üzerinde olması doğaldır. Kaşın başlangıç ve orta aynı, yatay seviyede olmalıdır. Bu bilgiler ışığında kişinin cinsiyetine ve anatomik özelliklerine göre tedavi yapılır.

Botoks ile Kaş Kaldırma Pratiktir

Botoks ile Kaş Kaldırma işlemi uygulanmasının kolay ve acısız olması nedeniyle birçok kişi tarafından tercih edilir. İstenen etkiyi elde etmek için hastanın isteklerini de uygun çözümlerle kombine etmek önemlidir. Uygulama bölgesi, hastanın kaşın hangi kısmını düzeltmek istediğine bağlı olmakla birlikte, yüzdeki diğer kasların durumuna da bağlıdır. İlk kez tedavi olacaklar için aşamalı adımlarla Botoks ile Kaş Kaldırma önerilir. Birkaç uygulama sonunda en ideal nihai sonuca ulaşmak başarılı sonucu verir.

Botoks ile Kaş Kaldırma Minimum Hazırlık ve Hızlı Sonuç

Botoks ile Kaş Kaldırma işlemi normal botoks uygulaması gibi pratiktir. Acısız ve ağrısız bir işlem olan tedavi kısa sürede yapılır. Hasta işlemden sonra birkaç saat egzersiz yapmaktan, başını öne eğmekten kaçınmalıdır. Bunun dışında normal hayata hızla geri dönebilir.

Botoks ile Kaş Kaldırma tedavisine karar verirseniz dermatoloğunuza aşağıdaki bilgileri vermeyi unutmayın:

Botoks ile Kaş Kaldırma tedavisi, en önemli tedavilerden biridir. Probleminizi tespit etmek ve doğru tedavi prosedürünü uygulamak için lütfen kliniğimizden Dermatolog Dr. Ersin Aydın ile görüşmek için randevu alın.